Продавець Інтернет-магазин "PrimeZone" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1787 відгуків
Інтернет-магазин "PrimeZone"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін/повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині "Primezone", здійснюється у випадках та відповідно до умов, регламентованих Законом України "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення. Вимоги до товару належної якості, що повертається: - товарний вид і упаковка товару не були пошкоджені, всі бирки і ярлики збережені та знаходяться на місці; - товар не був у використанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості, забруднення і т.д.; - замовлений Вами товар підлягає поверненню і обміну; - товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні. Бракований товар або товар неналежної якості Якщо Ви отримали товар неналежної якості, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером за телефонами вказаними на сайті та надайте фото або відео з детальним описом ситуації. Повернення або обмін товару здійснюється лише після попереднього узгодження. Якщо повернення або обмін відбувається через отримання товару неналежної якості або невідповідності замовлення, витрати на доставку для повернення або обміну здійснюються за рахунок магазину Primezone. Якщо повернення чи обмін товару відбувається не з вини магазину Primezone – транспортні послуги оплачує покупець. Способи відшкодування грошових коштів - банківська картка покупця (протягом 48 годин після отримання та перевірки товару, що повертається) Способи повернення/обміну Транспортною компанією, якою було доставлено Ваше замовлення у Вашому місті. Повернення товару відбуваєть за попереднью домовленістю по тел. +380 (50) 082-28-62 на відділення Нової Пошти №18 м. Харків

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner